מונדיאל 2022 בקטאר

מערכת שורש  ב שבט, תשפב  1/4/2022

המונדיאל הקרוב שייערך בקטאר, מציב כמה אתגרים בפני האוהדים מרחבי העולם שמעוניינים להגיע ולצפות במשחקים. מלבד הבעיות הרבות שהיו בתהליך הארגון של האירוע, העובדה שהמונדיאל בסבירות גבוהה ייערך בצילה של הקורונה גם היא מוסיפה מורכבות לא מועטה לעניין. לפניכם כל מה שחשב לדעת על המונדיאל הקרוב, וכיצד גם אתם יכולים להגיע אליו
.......................

מונדיאל 2022 בקטאר

מונדיאל בקטאר
מונדיאל 2022 הולך להיות אירוע היסטורי בקנה מידה שלא בטוח שפגשנו עד עתה. מלבד העובדה שהנסיכות הזה מארחת בפעם הראשונה בתולדותיה אירוע ספורטיבי בסדר גודל כזה, זמן הקיום של האירוע גם הוא ייחודי. בשל החום הכבד השורר באזור, המונדיאל ייערך בחודשי הסתיו, והוא יארך בדיוק 28 ימים.

המדינה המארחת השקיעה רבות בהכנות לקראת הטורניר, ובסופו של יום יעמדו 8 אצטדיונים שבהם ייערך האירוח של המשחקים. אוהדים רבים מרחבי העולם צפויים להגיע לאירוע, שבסבירות לא קטנה ייערך בצילה של מגפת הקורונה, נתון שבהמשך הדברים נתייחס אליו.

כרטיסים למונדיאל 2022
כמו בכל מונדיאל, המדינה המארחת מאפשרת לאוהדים מרחבי העולם לקחת חלק פעיל במשחקים. הקטארים מאפשרים גם לישראלים כמובן להגיע למשחקים, על אף שהמדינה היא מדינה מוסלמית לכל דבר. מחירים הכרטיסים למונדיאל בקטאר משתנים כמובן לפי השלב בטורניר, וככל שהטורניר יתקדם מחירים הכרטיסים צפויים לעלות. עם זאת, כרטיס למשחק הפתיחה גם הוא יהיה יקר.

חבילות למונדיאל 2022
מחירי החבילות למונדיאל בקטאר תלויות בשני מרכיבים, שהם כמובן המשחקים שאליהם החבילה מיועדת והמלון שבו הצופים מעוניינים לשהות. הקטארים ידועים במלונות המיוחדים שקיימים במדינה, והשהייה בהם היא חוויה מיוחדת, אך כמובן לא זולה בכלל. עם זאת, ניתנת גם אפשרות לשהות במלונות פשוטים יותר מה שכמובן מוזיל את עלותה הכוללת של החבילה.

הזמנת החבילות תחל בתקופה הקרובה על מנת לאפשר לאוהדים המעוניינים להתארגן מראש על חבילות שמתאימות להן. כאשר אתם בוחרים חבילה הקפידו על קנייה של חבילה מחברה מוכרת ובעלת ניסיון בתחום. לאור העובדה שמדובר על חבילות יקרות, נוכלים רבים מנסים לנצל את ההזדמנות ולבצע הונאות שונות.

קורונה
הפיל הגדול שנמצא בחדר, ולא ברור עד כמה ישפיע על האירוע הוא מגפת הקורונה שנכון לזמן הקרוב עדיים מכה באופן קשה ברחבי העולם. הקטארים כבר הודיעו שעבור אוהדים לא מחוסנים יידרש בידוד של שבוע לפני כניסה למדינה, כאשר עלות הבידוד ממומנת על ידי האוהד עצמו כמובן.

עבור מחוסנים תינתן כניסה ללא צורך בבידוד, אך נכון לעכשיו תידרש בדיקה שמבוצעת כ3 ימים לפני הכניסה למדינה. הניהול של המשחקים עצמם מבחינה זו עוד לא ברור וסביר להניח שהוא ייקבע קרוב יותר למועד האירוע.

לסיכום
המונדיאל בקטאר צפוי להתקיים בסופה של 2022, והוא ייערך במשך כמעט חודש בקטאר. האוהדים המעוניינים להגיע יצטרכו לרכוש חבילות שמתאימות להם ולהתנהל בהתאם להנחיות הקורונה כפי שהמארגנים יפרסמו טרם האירוע.